kokdemirkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam henüz 0-0 maç. Ayrıca büyük takımlarda futbolcular genelde maç seçiyorlar.
Penaltı yok penaltı verdi şimdi tekrar penaltı biz alalım diye hile yapiyorlar