Crack zor artık. Yeni sürümlerde generative özellikleri de cracklı da kullanmıyorsun.

En iyisi forumdan lisans satın almak böylelikle son sürümü kullanabilirsin. Forumdaki lisanslar fark etmiyor sana id şifre veriyorlar onunla giriş yapıyorsun,Windows vs fark etmez.