Anladığım kadarıyla R10 halkı bu konuda birazcık bilgisiz. Bilgisiz olmayı geçtim herkes ben bilirim havasında, sonuç intihar diyen bile olmuş.
Arkadaşlar bu 100k onun kendi parası değil, belirli bir miktar para karşılığında bu fonu almış.
Sizlere naçizane tavsiyem işlemleri almadan önce en ince kurallarına kadar mutlaka okuyun, bazı firmalar saçma sapan kurallardan dolayı bile ihlal yaptınız diyip fonu silebiliyor.
Onun haricinde başarılar dilerim.