Rayiç bedelin altına inmeyip elden para verirlirse çok sorun olmaz.
bizim ülkede ev satışında herkesin tam fiyatını gösterdiğine inanmak zor.

ve artık bir noktada elinizde avucunuzda 5 kuruş kalmıyor vergiyi verecek para bile kalmıyor