1300 ü banka üzerinde acıklama kısmına su ada su pafta su nolu daire satış bedeli olarak yazarsın kalan parayı da elden nakit verirsin. bir bavul canta ile gidersin tapulara dikkat et herkes aynısını yapıyor. 2-3 sene sonra sana vergi dairesinden yazı gelır kaca aldın elden para ödedin mi diye sorar sende hayır dersin sadece eft yaptım o bedelle aldım dersin ceza falan cıkmaz. ytd.