Hocam selamlar, kısaca özetleyeyim Sanat Tarihi mezunuyum ve YL öğrencisiyim. 9 aydır ik uzmanı (personeli) olarak çalışıyorum. Herhangi bir referans ile girmedim sadece ik müdürüm sanırım ışık gördü 😊
Sadece operasyon birimlerinde işe alma süreci ile ben ilgileniyorum. Maalesef bu yüzden tam sorunuzu yanıtlayamıyorum. Branş alanları çok farklı ama grafiker ve pazarlama alanınd diploması olmayan bir çok alaylı arkadaşım bu meslekleri yapıyorlar. Hakeza bende insan kaynakları personeli olmadan önce pazarlama alanında bir teklif almıştım. Sonuç olarak tamamen kişinin enerjisinde bitiyor