üstad yıllarca windows kullandım. 1.5 sene önce premier pro çalıştırması için sırf MacBook aldım. M3 air 8 GB ram, 13.6 inç olan modeli. İlk başta zorlandım ama şunu anladım ki yıllardır pc kullanmamışım. şuan hem evde hemde iş yerine götürüp orda kullanıyorum ve windows laptopum var, uzun zamandır açmadım bile hiç, iş yerinde ki laptopu da aylardır hiç kullanmadım. Kullanmaya da niyetim yok. O kadar memnunum ki anlatamam. Hatta iş yerindekilerin de çok dikkatini çekiyor ve sürekli soruyorlar çok güzelmiş diye. Ya işlevselliğini mi anlatayım, ekran renklerinin canlılığını mı, bir kere bile kasmadı onu mu anlatayım, bilmiyorum. Ancak eğer oyun da yüklemek istersen oyun yüklenmiyor. sadece iş için kullanabilirsin. Ben çok memnunum.