yazılım ve sosyal medya işi yapıyorum ama windosa bayağı alışığım kararsız kaldım
ilk başta zorlanacaksınız hatta magic mouse'a hevesleneceksiniz. sonra magic mouse alıp pişman olacaksınız. gram olarak ağır ve nedense sanki 30 hz gibi çalışıyor windowsta kullandığım mouse ile alakası yok. diğer sorun ise crackli uygulamayı windowsta kullanıyorsanız örn

hotoshop gibi macte kullanamazsınız ücretli almanız gerekiyor (bildiğim kadarıyla). ama genel olarak çok memnun kalırsınız. kendinizi premium hissediyorsunuz