kodecra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapacağınız işe bağlı hocam. Yazılım vs yapıyorsanız oldukça başarılı her yere götürüp cafede kahvenizi içerken bile işinizi yapabiliyorsunuz. Ben macbook air m4 aldım çok memnunum.
yazılım ve sosyal medya işi yapıyorum ama windosa bayağı alışığım kararsız kaldım