İyi akşamlar, merak ettiğim birkaç konu var.
Lisans ve Önlisans diplomasının sizin gözünüzdeki farkı nedir? Ne kadar önem arz ediyor?
İşe alımda grafik & yazılım & bilişim dışında diplomanın önemsenme oranı eskisine nazaran aynı mı ? (Pazarlama, müdür yardımcısı, bölge müdürlüğü, satış...)
Diplomanın olmadığı durumda önemsenen sertifikalar var mı?
Mühendislik bölümleri, haricinde ağırlıklı olarak İİBF üzerinden bakıldığında diploma eksikliğinin stajyer alımında imza yetkisinin olmaması dışında (kadarıyla diploması olmayanların stajyer yetiştirmede resmiyette imza yetkisi bulumuyor- yanlışsam lütfen düzeltim net bilgim yok.) başka bir olumsuz yönü var mı?