Etsy biraz önyargılı davranıyor özellikle Türkiyedeki satıcılar için çok fazla sorunlu mağaza var Türkiye den açılan bunları bizde arasıra görüyoruz telifli ne varsa yasak ne varsa satmaya çalışıyorlar. Siz haklıysanız bir suçunuz yoksa Etsy bunu ispat etmeniz ve ısrarlı olmanız lazım ben dürüst satıcıyım ve haklıyım derseniz ısrarla bunu kanıtlarınızla Etsy iletişime mail atıp canlı sohbetten bağlanıp söylediğinizde ikna oluyorlar ve mağazanızı açıyorlar hemen pes etmemek lazım.
Bu yaptığınız işe POD deniyor yani Print on Demand. Birçok firma var siz tasarım ekliyorsunuz onlar basıp müşteriye gönderim yapıyor. Kendiniz göndermek istediğinde kargo fiyatı çok fazla çıkıyor yüksek fiyatlardan Etsyde satmak zorunda kalırsınız ve kise almaz. POD firmalarında hesap açıp mağazanızı bağlarsanız siz sadece tasarım yapar eklersiniz tüm diğer işi bu firmalar hallediyor. Whatsapptan yardımcı olabilirim 05065025784
1.5 sene geçti, komple kapandı maalesef. canlı destek vs her şey kapalı.