Düşük rayiç bedellerini tespit edip yeni fiyatından değerlendirme yapıyorlar şuan. Yarısını sizin ödemeniz gerekiyor, yarısını ev sahibinin. Ama gelir vergisini kendisi ödeyecek sadece. Düşük gösterilirse size ekstra olarak satıştan vergi ve cezası çıkar. Ama ev sahibinin gelir vergisini de ödemesi gerekir o sizi bağlamaz.