velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Prosedür neyse onu uygulayıp başınızın ağrımaması için gerekenleri yapın. Size bi ödeme çıkmıyor ödesin ev sahibi. Devlet şu an nefesten alacağı vergiyi planlıyor. Riske gerek yok. Vergisini ödesin ev sahibi
Not:
Senin alış bedelin tapuda 1300 görünür. 5 yıl dolmadan satarsan kazanç çok yüksek görünür daha fazla vergi ödersin
vergi öderse 500-600 bin vergi ödemesi gerekeceğini sölüyor.bende hesapladım o fiyata çıkıyor. bunu ödemek istemiyor
Biz ibandan göndersek o ne gösterirse göstersin bize bir ceza yansırmı sizce