Merhaba, bugün kasa temizliği yaparken ekran kartını çıkardım araç süpürgesiyle fanlarını sabit tutarak tozunu aldım tekrar geri taktığımda ekran kartı güç almamaya başladı ışıklar ve fanlar dönmedi. Farklı bir güç kaynağı denedim yine çalışmadı. Riser ile denedim güç geldi ama görüntü yine yoktu. Restart yaptım bu sefer riserden da güç almamaya başladı. Sorun ne olabilir tamir için önerebileceğiniz bir yer var mı? Ekran kartı modelim sapphire 6900 xt