Arkadaşlar selam, aktifte küçük bir il merkezinde bir otobüs bilet acentemiz var tam da güzel bir yerde ama satışlar istediğimiz gibi olmuyor, insanlar hep online sitelere yöneldiği için çok satış yapamıyoruz buna istinaden acente olarak bazen pankart asıp %10-20 indirim yapıyoruz acenteden bilet alımında, hatta okul açılış-kapanış-ara dönemlerde öğrenci arkadaşlara destek amaçlı %30 indirimli bilet satışımız bile fazlasıyla oldu, sosyal medya üzerinden birçok platformdan paylaşımlar reklamlar işbirliği indirimler ama günün sonu hep aynı oluyor uzun süredir bu vb işleri yapan ticari alanda aktif arkadaşlar satışları arttırmanın sırrı nedir ?

%30 indirimli satış yaptığımızda da 40 kişilik otobüsten sadece 7-8 kişi gelip acenteden almış gerisi hepsi internetten normal fiyattan almıştı.