Bütçe yükselecek
Bütçe bu kadar bile değildi zorlaya zorlaya anca bu kadar çıkabiliyor. Yarısı peşin yarısı da kredi olsa maksimumu bu 😕 Keşke daha fazla kredi verseler ama verilmiyor sanırım. Şu anda bile maaşın çoğu kiraya gidiyor ne birikim yapılabiliyor ne bir şey.