bsnrsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ıphone 13 11 7 varda sürekli arama geliyor rahatsız etmede sürekli kalmak zorunda kalıyor ister istemez
uçak moduna al bunlar varsa ayrıca kamera boş masraf olur

https://www.youtube.com/watch?v=S-6i26xz1oQ

ı phone 13 le çektiğim videolar