Ben ticari bir ihtiyacım için kullandım. Vade farkı oluyor onlarda. Geçen sene kullandığım için değişmiş olabilir hocam rakamlar. Ama tahminen 35-40 eksper bedeli, 20-30 sigorta, dask ve zorunlu giderler de bi 20 desek 100 binlik olursun hocam.
İpotek vermen de cabası
Vergi levhalı olmadan olur mu acaba? Bireysel olarak.