Malum arkadaşlar kredi olanakları sınırlı, limiti arttırmak için daire ipotekli kredi kullanım süreci hakkında bilgisi olan veya deneyimleyen var mı? İpotek göstermek puan düşüklüğünü tolere eder mi? Bu da diğer bir soru. Kredi kullanmanın bu devirde çok mantıklı olmadığını biliyorum. Lütfen çözüm odaklı cevaplar bekliyorum. Teşekkürler.