Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
SA R10
Bitircem bitireceğim dediğim siteye 1 ay ara vermiştim.
Şimdi hatalara bakıyordum.
Kullanıcı push bildirim açtığı zaman
Bunu diyor.
PM yollayacaktım postan dolu hocam