İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SA R10
Bitircem bitireceğim dediğim siteye 1 ay ara vermiştim.
Şimdi hatalara bakıyordum.
Kullanıcı push bildirim açtığı zaman

Bunu diyor.
PM yollayacaktım postan dolu hocam