Aynı telefonda açık olan 2 hesaptan birinde istediğim kadar kişiye , farkı hesaba dm atabilirken . Diğerinde istek olarak gönderiliyor dm'ler ve kişi onaylamadan başka bir şey yazamıyorsun bunun sebebini bilen yazabilir mi