ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri ürünü beğenmediyse iade edebilir parasını isteyebilir bu normal bir durum. Trendyoldan örneğin ürün aldınız istediğiniz gelmediyse iade etmiyor musunuz? Bu her e-ticaret sitesinde olan normal bir durum.
Burada anormallik bir durum yok müşterinin malı bedavaya getirmesi var.
Mal müşteride kaldı
Bende o zaman sipariş verip refund çekerek yolumu bulayım sizce doğru mu ?
78 dolar bana dokunmaz öderim umrumda da olmaz benim sorduğum mağazamı açabilirmiyim bir şekilde