Daha önce mağazam vardı
İtalyanın yaptığı sahtekarlıktan dolayı içeride para bıraktım ve askıya alındı
Aslında yeni mağaza açmak istiyorum çünkü ödeme yaparsam açılmayacaktır
Ne yapmamı önerirsiniz
mağazanın neden askıya alındığını anlamadım o mağazada problem varsa onu çözmeden yeni mağaza açamazsın o mağazada kapanır.