Daha önce mağazam vardı
İtalyanın yaptığı sahtekarlıktan dolayı içeride para bıraktım ve askıya alındı
Aslında yeni mağaza açmak istiyorum çünkü ödeme yaparsam açılmayacaktır
Ne yapmamı önerirsiniz