Normal bişey benim ingilizce dilinde websitem var. barındırdıgım sunucu fransa. kazancım irlanda. eee para kazanıyormuşum %26 gelir vergisi. para türkiyeden gelrise %20 de ordan alıyor. sormuyorda. sen bu parayı kazanırken kaç para masraf ettin. masrafınada karısmıyor beni irgalamaz gelen paranın yarısı benim.

+ şunada kafam takılıyor. yahu sen almanyaya çaışmaya gitmedinmi bu neyin sosyal yardımı. ben olsam 1 kuruş vermem. ülkemdede arablar alıyor uyuz oluyorum.

46 yaşıma geldim yeri geldi süründüm kımseye el açmadım pandemide iş yerimi kapatıgım için devlet 3 binlira verdi durumum gene iyi degildi gittim bir garibe verdim. elim ayagım tutuyor dilenciligin anlamı yok.