gurbetçilerin genelde kullandıkları kalıp nedir : avrupada hayat çok zor sabahın köründe kalkıyoz avrupa battı bla bla bla
peki bunu ne için söylüyorlar : eşi dostu akrabası kendisinden borç para istenmesin diye bir nevi savunma mekanizması olarak kullanıyorlar .
bu videoda da aynı mantık . baktılar ki sosyal medyada gurbetçilerin gerçek yüzlerini patır kütür ortaya döküyolar bu sefer de bu şekilde mağdura yatıp kendilerine savunma mekanizması oluşturuyorlar bildiğin şark kurnazlığı yani .