gurbetçilerin genelde kullandıkları kalıp nedir : avrupada hayat çok zor sabahın köründe kalkıyoz avrupa battı bla bla bla

peki bunu ne için söylüyorlar : eşi dostu akrabası kendisinden borç para istenmesin diye bir nevi savunma mekanizması olarak kullanıyorlar .

bu videoda da aynı mantık . baktılar ki sosyal medyada gurbetçilerin gerçek yüzlerini patır kütür ortaya döküyolar bu sefer de bu şekilde mağdura yatıp kendilerine savunma mekanizması oluşturuyorlar bildiğin şark kurnazlığı yani .