Hit Botu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botumuzu test amaçlı kimseye günlük iletmiyoruz, anydesk ile bağlanıp canlı test yapabilirsiniz.
Hit Botu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botumu bir hatadan dolayı lisanslayamadığım için açık kaynak şekilde verebiliyorum yalnızca, o yüzden dolayı 2-3 saatlik lisans dahi kurulmuyor bota. Şüphenize saygı duyarım evet o bahsettiğinizi benim botumu kullanıp test yapıp kendi botlarını satan arkadaşlarda çok var.

Burada da konu açmıştım fakat çözülmedi; https://www.r10.net/sorum-var/466060...le-sorunu.html
Peki nasıl yapabiliriz 2 tarafın memnun kalacağı şekilde