Hocam sizi tenzih ederek söylüyorum. Birçok hitbotu aldık ve almaya çalıştık tabiri caizse bi kulak arkamız kaldı hocam. hitbottan gönderecem diyip arka plandan farklı site/sistem lerden trafik gönderdiler ...... istersenız 2-3 saatlık lisansta tanımlayabilirsiniz birkaç deneme yapıp dönüş sağlayabilirim
Ciddi alıcıyım lakin henüz kendi cihazımda test edip başarılı olan göremedim.
Botumu bir hatadan dolayı lisanslayamadığım için açık kaynak şekilde verebiliyorum yalnızca, o yüzden dolayı 2-3 saatlik lisans dahi kurulmuyor bota. Şüphenize saygı duyarım evet o bahsettiğinizi benim botumu kullanıp test yapıp kendi botlarını satan arkadaşlarda çok var.
Burada da konu açmıştım fakat çözülmedi;
https://www.r10.net/sorum-var/466060...le-sorunu.html