MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam polylang ile manuel/tek tek mi çeviri yapılıyor yoksa otomatik olarak 4-5 farklı dile otomatik olarak tüm yazıları kendisi çeviriyor mu?
Ben manuel yapıyordum sanırım otomatik çeviri ücretli sürümünde var.