Adsense almıştım ve kullanmadığımdan pasife düştü. Açtım bilgi onayı istedi 2 kere yolladım kabul edilmedi. Yollarkende hiç birşey istemiyor. Sadece incelmeye gönder tuşu geliyor
merhaba sorunu çözebildiniz mi? bilgilerinizi aldık reklam ayarları ayarlandı sitenizi adsensenize baglayın dıyor sıtelerımmenusu geldı ıncelme eıstedım beklıyorum sızdede aynı mı oldu durum?