Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok üzüldüm buna hocam, sadece ufak bir espiri yapmak istemiştim. Beni Trolk gibi görüp şikayet etmenize çok üzüldüm. İsterseniz yorumu silebilirim. Hayırlı günler diliyorum. 🙏🏻
Forumda Maxigeyik kategorisi var eğlenmek istiyorsanız orada paylaşım yapabilirsiniz. Ciddi foruma katkısı olacak fayda sağlayacak bir konu açmışım sizde kendinizce espri yapmışsınız ben espri olduğunu nereden bileyim?