Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans satanlar wpml önerir. Ben polylang kullanıyorum o daha basit ve kullanışlı.
Hocam polylang ile manuel/tek tek mi çeviri yapılıyor yoksa otomatik olarak 4-5 farklı dile otomatik olarak tüm yazıları kendisi çeviriyor mu?