Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte o yüzden birkaç kişi dedim biraz limit üstü taşırlar problem olmaz. şimdiye kadar 1 kişinin bile cebimdeki parayı saydığını görmedim

kişi başı 10 bin euro limit var
Sanırım bi kaçtane Boeing ayarlamak lazım 5 milyon ve üstü için normal de rakamın üstü çıkınca direk el koyula biliniyor abd de öyle gümrük polisi paraya el koyuyor hatta yanlış hatırlamıyorsam çek vs de olursa onada el koyuyorlardı hatam yoksa