Selamlar,
Örneğin Binance için konuşuyorum Send to Binance Users adında bir kısım var ve oradan ister Trx ister Bep20 istersek de istediğimiz her türlü Coini aktarsbiliyoruz ve gas feesi ne olursa olsun 0 olarak yansıtarak aktarıyor.
Peki şöyle bir sorun var sonuç olarak farklı bir adrese para aktarılıyor.
Ve peki nasıl gas fee alınmadan bu parayı aktarmayı başarıyor?