Gri şapkalı hacker tam olarak kime denir? İzin almadan güvenlik açığı bulmak sizce doğru mu? Bulduğu açığı bildirmesi yeterli mi, yoksa yine de suç sayılır mı bu konularda teorik ve uygulama da nasıl yürüyor durum.