Bu halt olmaz, eşarp türban olaylarında sadece ölen öldüğü ile kaldı ve bir şekilde bastırıldı, baştakiler ve rejim acımasız, dilediğini idam edebiliyor her türlü. Bi yerden sonra -kayıplar da ağır basmaya başlayınca- yemedi, bitti. İranda rejim falan zor değişir, aşırı derecede kayıplar verilir de yine çok zor.