gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nakit geçirebileceğin ve götürebilecek limit var 10 k diye hatırlıyorum
işte o yüzden birkaç kişi dedim biraz limit üstü taşırlar problem olmaz. şimdiye kadar 1 kişinin bile cebimdeki parayı saydığını görmedim

kişi başı 10 bin euro limit var