merhaba hocam ankara da karavan imalatı yaptım 4 sene en popüler zamanında. ben almayın derim ama eğer alacaksanız kesinlikle yaptırmayın olan bir karavanı sıkı bir pazarlıkla almaya çalışın derim. hiç karavan tecrübeniz yoksa bir kere kiralayın sonra alın.
içinde yattığınızda ne uyku alabiliyorsunuz ne rahat hareket edebiliyorsunuz. içi sürekli bi nem rutubet. her gideceğiniz turistik yerde ücret ödeyeceksiniz hız sınırı var her sene muayene ve içindeki malzemeler dağ bayır gezilecekse sürekli rahatsız edici şekilde bağlantı yerlerini ayıracak. biz karavan ve offroad fuarları ve gezilerinde iki araba gider otelde kalırdık

öyle arabaya iki koltuk atalım hadi karavan şeklinde yapan kişilerden değildik şuan araç tamir bakım servisim var ve şunu söyleyebilirim o rakamlara ne içi iyi olur ne motoru iyi olur masraftan kurtulamazsınız