Konu
R10.net/@username olsa daha iyi olmaz mı?
09-01-2026, 10:58:12
#17
goktugpek
Üyeliği durduruldu
PardoraS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rokito Diamond ne oluyor hocam konuyla çok alakasız bir soru oldu ama cevaplarsanız sevinirim.
Çok paran varsa etrafa saçıyorsun hocam benim anladığım bu