Konu
R10.net/@username olsa daha iyi olmaz mı?
09-01-2026, 03:30:52
#16
PardoraS
Muratcan Safyürek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/mcs
650 bin liraya devredebilirim 3 harfli
Rokito Diamond ne oluyor hocam konuyla çok alakasız bir soru oldu ama cevaplarsanız sevinirim.