Konu
R10.net/@username olsa daha iyi olmaz mı?
08-01-2026, 23:49:05
#8
muskmedya
Ruby Digital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.net/rubydigital yazarak hesabıma girebilirsiniz mesela.
Serhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.net/ser
pehlivanmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/pehlivanmedya
VİP üyeliklerde bu şekilde yazabilirsiniz.
@
Anılcan
; hocam satın alım üyeliklerle ilgileniyor.
Hocam bu özelliğin zaten olduğunu biliyorum ama herkese açılsa daha güzel olur bence
Sonuçta kullanıcı adları çifter olarak alınmıyor