NG afyon hizmet kalitesi yemekleri falan çok iyiydi aslında ama kış dönemlerinde genelde toplantılar vs. oluyor biz gittiğimizde de akp toplantı gibi bişeyi vardı çok kalabalıktı etrafta bir sürü saçma sapan tipte kılıksız insan olunca gözümüzden çok düştü haliyle. Ben de otel tarzı beğenirim ama afyon ve termal kelimeleri bir araya geldimi normal otele gitmeyin pişman olursunuz, resort tarzı tatil yapmayacaksınız sonuçta ailenizle vakit geçirmek için villa, daire tarzı seçenekler sizi daha rahat ettirecektir. Zaten Aforia mesela içinde marketi, restoranı vs. olan bir tesis sadece apartman dairesi/site gibi yapılmış bir yer. Ben de bilmeseydim sizin gibi normal otel arardım ama zevksiz oluyor, Oruçoğlu, NG, İkbal, Akrones normal otel tarzında

Akrones yaz dönemi iyi oluyor büyük bir havuzu var açık alanda ama o kadar parayı hak ediyor mu etmiyor tabiki. Gazlıgöl'de Başaranlar Termal var biraz bakımsız gibi villaları ama dediğim gibi rahat edersiniz (ilk mesajımdaki İrfan Termalle karıştırdığım yer buraymış)
Ama illa otel tarzı gidecekseniz rez. yaptırırken kongre, toplantı, etkinlik vs. var mı diye sorun. NG Afyon olabilir, biraz ücretleri yüksek olabilir. Hatta yemek veriyorlardı yanılmıyorsam tam pansiyon konseptte olabilir, 2 sene önce kalmışım. Eğer NG Afyon gibi lüks olmasın normal otel konseptinde olsun derseniz de EMA Öztürk Thermal Hotel, biz burada 2-3 gece konakladık yine memleket dönüşü falandı galiba. Odasının büyüklüğü iyi, müsaitlik varsa yardımcı oluyorlar oda yükseltmesine falan. Yine kapalı havuzu vs. var. Rahat edersiniz burada da.
Afyon'da eğer ne yenir ne içilir derseniz dediğim gibi çok fazla uğradığım için birkaç öneri olsun, Aşçı Bacaksız var çarşıda ora güzeldi, bir de çevreyolunda Aftat var. Sucuk Burger yiyip, vişneli ekmek kadayıfı yiyebilirsiniz. Ürünleri güzel kalitelidir. Yeni yapılan Watermall var onun içinde Keyani Gurme var ev yemeği, sulu yemek tarzı çıkarıyorlar ama lüx bir restoran, yemekleri iyi ama fiyatları çok kazık. Çocuklarla eğlenceli oluyor diye gitmiştik garson robotları falan vardı
Teşekkürler hocam. Otellerin fiyatı evet yüksek gerçekten nf afyon falan baya bir yüksek kalıyor zaten. Benim gitme nedenim anne babaları götürmek yıl başı tatilin de eşimin ailesini götürdüm ramazan bayramın da da kendi ailemi götürmek istiyorum. Oruç oğlunda kalmıştık 4 kişi için o bu masraflarla sanırım 80k tuttu şimdi 5 kişi için otel 80k civarın da oydu buydu derken en fazla 90k tutar ben paraya da takılmıyorum yabancı birisine harcamıyorum da o yüzden fırsat oldu sıkıştırsa da beni yapa biliyor iken yapalım dedik açıkçası. Çocuk da seviyor asıl önceliğim çocuk için di sonra aileler için di hem termal su faydalı diyorlar belki bir şeylere iyi gelir düşüncesi ile gidiyoruz. Bir tarafı otele diğer tarafı daire tutup götürmek çok doğru olmaz. Eşimin ailesi ile gitmeden önce villa, apart falan düşünmüştüm hatta özgül termal var dı oradan devremülk alayım demiştim tatilde iken gittim baktım iyi ki otel ayarlamışım dedim havuz alanına gitmesi ayrı bir şey gittikten sonrası ayrı bir şey havuz alanı belediye havuzundan farksız dı çok kalabalık, gürültü , kadın erkek ayrı idi iyiki fazla verip otel ayarladım dedim gerçekten. Otelde ki rahatlığım oruçoğlun da rahatlıkla bornozumu giyip havuz alanına gidip tekrar gele bilmemdi. Yemek de hazır zaten öğlen çok acıkmıyoruz da çay saati ile aparatif yapıyoruz istersek geçiştiriyoruz hep yarım pansiyon oldukları için. Çocuk için içeride oyun alanıda rahat oluyor bana otel içerisi olsun odalar olsun çok sıcak ne çocuk ne aile bireyleri üşümedi ben zaten üşümüyorum dışarıda hep kısa kolla gezdim ocak 1 - 4 arası afyonda

villa tutsam basarantermal de mesela yeni fiyatı yok ama sanırım 8-10k civarı olur bayram da 3 gece kalsam 10k dan 30k yapar hepimiz 1 daire de kala bilir isek ayrı tutsak 1+1 oda 6k desek hadi 2 daire 12k 3 gece 36k yapar yeme içme önemli 100 gram et döner olmuş 500 tl ler de çocuk la beraber akşam yemek 6 kişi desek günlük en kötü 3k tatlı falan günlük 5k yı bulur gibi düşünüyorum 3 gece 15k kahvaltısı var öğlen yemeği var en kötü kahvaltı yine kişi başı 500 ler de dir çocuğu sayma 2.5k kahvaltı 3 gün 7.5k çıkış günüde eklesek 10k yapar öğlen yemesek desek
30k dan dersek villaya
15k akşam yemeği
10k kahvaltı
toplamda 55k yapar 2 oda tutar isek de bu sefer 60k yı bulur yani yemek cidden önemli otelin vs yemeği iyi olmaya biliyor o yüzden seçiciyim bu konuda Antalya gibi düşünerek yemeği hesapladım çünkü gitmişken boğazdan kısmaya gerek yok bence geçip de ekmek arası tavuk döner yemek mantıksız yada evde kahvaltı akşam yemeği hazırlamak da mantıksız insanları oraya onun için götürmüyorum sonuç da rahat etsinler dinlensinler diye götürdüğüm için bana her türlü otel daha mantıklı kalıyor. Devre mülküm olsa idi uzun süre konaklayacak olsa idim evet evde kahvaltı akşam yemeği falan olurdu ama benim mantık da bakınca otel en doğru seçenek oluyor ister istemez diğer türlü bende isterim 20-30k ile 5 kişi konaklayıp kahvaltı akşam yemeği dahil en fazla 3-5k ile yırtıp uygun fiyatla çıkmayı. Yazı uzun oldu kusura bakma dalmışım destan yazdım