100 kişiden 1i pk açabiliyor artık.
YouTube çöp oldu, algoritma aşırı kötü.
YouTube shorts videosunu 30k izletiyor erişimi kesiyor. İnstagrama artıyorsun aynı videoyu 5-10 milyon izleniyor.
YouTube para kazandırdığı için iyi kötü demeden kanalları çöpe dönüştürüyor. Boşa zaman kaybı olduğunu düşünüyorum artık iyice.
Başaranlarda 100 kişiden 1 kişi oluyor. Onlarında bir süre sonra geliri kesiliyor kanalları satıyorlar.
Eğitim satanların konularına girin bir tanesinde bu eğitimi aldim işime yaradı aylık şu kadar kazanıyorum yazmıyor. Hepsinde aldım ama bakamadım yazıyor.
Eğitim satanlarda soru sorunları burdan sormayın etmeyin diyorlar yanitlayamadiklari için.
Yani işin aslı youtube iyice şans işine dönmüş