Bilgi için teşekkürler Aslında daha çok otel tarzı bakıyorum hocam ev,apart,villa tarzı çok düşünmüyorum şuan da. Otel olarak önerin varmı dır. Oruçoğlundan memnun kalmıştım yemek ve otel konusun da ama alternatifleri de değerlendirmek iyi dir. İkbal iyi dir diye düşünmüştüm ama hem daha mart fiyatları oluşmamış hem de çok önermiyorsun. Ng afyon iyi diyorlar dı tabi şuan nasıl bilmiyorum ama çok pahalıya geliyor zaten
NG afyon hizmet kalitesi yemekleri falan çok iyiydi aslında ama kış dönemlerinde genelde toplantılar vs. oluyor biz gittiğimizde de akp toplantı gibi bişeyi vardı çok kalabalıktı etrafta bir sürü saçma sapan tipte kılıksız insan olunca gözümüzden çok düştü haliyle. Ben de otel tarzı beğenirim ama afyon ve termal kelimeleri bir araya geldimi normal otele gitmeyin pişman olursunuz, resort tarzı tatil yapmayacaksınız sonuçta ailenizle vakit geçirmek için villa, daire tarzı seçenekler sizi daha rahat ettirecektir. Zaten Aforia mesela içinde marketi, restoranı vs. olan bir tesis sadece apartman dairesi/site gibi yapılmış bir yer. Ben de bilmeseydim sizin gibi normal otel arardım ama zevksiz oluyor, Oruçoğlu, NG, İkbal, Akrones normal otel tarzında

Akrones yaz dönemi iyi oluyor büyük bir havuzu var açık alanda ama o kadar parayı hak ediyor mu etmiyor tabiki. Gazlıgöl'de Başaranlar Termal var biraz bakımsız gibi villaları ama dediğim gibi rahat edersiniz (ilk mesajımdaki İrfan Termalle karıştırdığım yer buraymış)
Ama illa otel tarzı gidecekseniz rez. yaptırırken kongre, toplantı, etkinlik vs. var mı diye sorun. NG Afyon olabilir, biraz ücretleri yüksek olabilir. Hatta yemek veriyorlardı yanılmıyorsam tam pansiyon konseptte olabilir, 2 sene önce kalmışım. Eğer NG Afyon gibi lüks olmasın normal otel konseptinde olsun derseniz de EMA Öztürk Thermal Hotel, biz burada 2-3 gece konakladık yine memleket dönüşü falandı galiba. Odasının büyüklüğü iyi, müsaitlik varsa yardımcı oluyorlar oda yükseltmesine falan. Yine kapalı havuzu vs. var. Rahat edersiniz burada da.
Afyon'da eğer ne yenir ne içilir derseniz dediğim gibi çok fazla uğradığım için birkaç öneri olsun, Aşçı Bacaksız var çarşıda ora güzeldi, bir de çevreyolunda Aftat var. Sucuk Burger yiyip, vişneli ekmek kadayıfı yiyebilirsiniz. Ürünleri güzel kalitelidir. Yeni yapılan Watermall var onun içinde Keyani Gurme var ev yemeği, sulu yemek tarzı çıkarıyorlar ama lüx bir restoran, yemekleri iyi ama fiyatları çok kazık. Çocuklarla eğlenceli oluyor diye gitmiştik garson robotları falan vardı