wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ibanı mevcut. Yasak değilse r10 diye bir mesaj at nickin ile beraber belki döner. Ayrıca duanız için de amin diyorum
Hiç aklıma gelmemişti bir deneyeyim hocam eyvallah 👍🏻