soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman benim de dediğim gibi enerji kiralamadan hiç bir 3. firma kullanmıyor ve tamamen bütün ücreti gizlilik odaklı olarak swap yapıyor.
Teşekkür ettim
Enerji kiralamadan kastınız tam nedir Bilemiyorum hocam ama ledgerde komisyon alıyordur belki yüzde 2 si ona 2 si swap yapana