Yorumunuz için teşekkür ederim,şuanda bir sistem hakkında çalışıyordum ondan dolayı merak etmiştim.
Peki 3. firmalarla çalışıyor derken Enerji mi kiralıyor? Sanırım trx tarafında enerji kiralama olayı varmış ve enerji kirlayınca 0.1$ ile yapılıyormuş?
Veya örneğin sizin sisteminiz nasıl swap yapıyor?
o kadar incelemedim inanın,
ayrıca ben link koydum bizim donanımız veya yazılımımız da swap yoktur, gerçek soğuk cüzdandır asla internet varsa çalışmaz.. offline ortamda imza üretir online ortamda send tx atar.
yani gerçek soğuk cüzdandır sadece soğuk saklamadır ( cold storage ) araştırabilirsiniz soğuk cüzdan mantığı budur.
bu arada amacım bilgi vermekti; satış yapmak değil

fakat aldığınız cevaba emin olabilesiniz diye kaynaklar sundum umarım yeterli olmuştur.