McCandless34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam, bireysellerle banka anlaşmaya gitmiyor. genel merkeze gidip görüşmeniz lazım. çalışacağınız bankanın bölge müdürü ile de görüşürseniz işleriniz bir tık daha rahat olur.bankadan aldığınız kazancın da vergisini ödemeniz gerekiyor.
siz sektördemisiniz hocam dm bekliyorum