Konu
R10 kayıt olma hatası
07-01-2026, 18:31:55
#1
AliAYKUT
Selamlar herkese arkadaşım kayıt olmaya çalışıyor fakat kimlik falan yükleyince hata alıyoruz davetiye atmaya çalışıyorum ama yetkin de yok diyor değerli yetkililer yardımcı olabilir mi ?