Selamlar, Valorant hesabı alacağım.
Gerçekten uygun olduğunu düşündüğünüz hesaplar var ise talibim, şahsi kullanmalık 1 hesap alacağım. Pahalı hesaba ihtiyacım yok.
Kurucu maili sizin olmalı, yani hesabın ilk sahibi siz olmalısınız.
Lütfen yalnızca fiyatın gerçekten uygun olduğunu düşündüğünüz hesapları iletiniz. Yatırılmış miktarın %50-60ına satmak uygun değil normal fiyat oluyor.
Wpden yazabilirsiniz, iyi forumlar.
https://wa.me/905457353681