Selamlar, Valorant hesabı alacağım.

Gerçekten uygun olduğunu düşündüğünüz hesaplar var ise talibim, şahsi kullanmalık 1 hesap alacağım. Pahalı hesaba ihtiyacım yok.

Kurucu maili sizin olmalı, yani hesabın ilk sahibi siz olmalısınız.

Lütfen yalnızca “fiyatın gerçekten uygun” olduğunu düşündüğünüz hesapları iletiniz. Yatırılmış miktarın %50-60’ına satmak uygun değil normal fiyat oluyor.

Wp’den yazabilirsiniz, iyi forumlar.

https://wa.me/905457353681